sobota, 6 września 2008

Lech Keller-Krawczyk

Edukacja


Co mam robic - lech.keller@gmail.com

Autor: mrzorba 21.03.08, 12:37
W skrócie: Podanie o nostryfikację mego australijskiego dyplomu
doktorskiego wysłałem do prof. dr hab. Tadeusza Mołdawy, Dziekana
Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu
Warszawskiego, ul. Krakowskie Przedmieście 3, pokój nr 20, tel./fax
(0-22) 55 20 218 tel./fax (0-22) 826 57 91 email: wdinp@uw.edu.pl
dnia 22 sierpnia 2007, i do dziś nie otrzymałem na nie odpowiedzi.
Dziekan nie chce się ze mną spotkać, a jego sekretarka jest wobec
mnie wręcz agresywna i insynuuje mi, że mój dyplom jest wręcz
fałszywy albo otrzymany na podrzędnym uniwersytecie, a więc nie
powinienem jej zawracać głowy oraz iż najprawdopodobniej nie mam
nawet matury.
Na dodatek na UW zaginęły dokumenty, które wysłałem tamże w listach
poleconych.
Dzisiaj, to jest w środę, 14 listopada 2007, udało mi się wreszcie
spotkać z Dziekanem Mołdawą, ale dopiero po poinformowaniu jego
sekretarki, że zgłosiłem mą sprawę do Pana Rzecznika. Dziekan był w
stsounku do mnie wręcz agresywny, i powiedział mi, iż
1. Będzie stawiać na moje drodze wszystkie możliwe przeszkody
prawne, to jest:
- Powoła specjalną komisję zajmującą się weryfikacją mego doktoratu
i uczelni, która go nadała (jej wyniki można sobie łatwo wyobrazić,
mimo iż Monash University w Melbourne, Australia, gdzie uzyskałem
mój dyplom, jest o wiele wyżej notowany niż Uniwersytet Warszawski),
- Zarząda, abym przetlumaczył mą rozprawę na język polski (aby
utrudnić mi maksymalnie życie i przedłużyć okres mego oczekiwania na
nostryfikację) oraz
- Będzie ode mnie wymagac maksymalnych opłat, jakie są dozwolone
przez przepisy regulujące nostryfikację.
2. Jego zadaniem mója doktorat, choć wyraźnie jest z nauk
politycznych, nie nadaje się do nostryfikacji na Wydziale Nauk
Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, jako iż formalnie mam tytuł
doktora filozofii. Zanaczam tu, iż w krajach angielskojęzycznych
stopień doktora filozofii (Philosophiae Doctor czyli PhD) jest
najwyższym z możliwych stopniem naukowym, i upoważnia, jak polska
habilitacja, do objęcia stanowiska pełnego profesora, a więc jest to
stopień równorzędny z polską habilitacją. Tak też jest np. w
Niemczech, gdzie na stanowisko profesora wymaga się „Habilitation
oder PhD”.
Przypominam też, iż w rankingu “The Times Educational Supplement”,
Monash University zajmuje 33-43 miejsce, zaś Uniwersytet Warszawski
nie wchodzi nawet do pierwszej setki – zajmował on w roku 2006
miejsce 326, a Monash wówczas miejsce 38
(www.ui.ac.id/indonesia/extra/tabelqs.pdf).
http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=33&w=77288372


Lech Keller-nfao5 i jego genialny dorobek - Nauka - Forum ...

Na dodatek nfao5-Lech Keller-Krawczyk-kagan oczekuje przyznania mu patentu na SEPULKE. SEPULKA to lek , ktory Keller wymyslil razem z ...
forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=32&w=78192806&a=78696586 - Podobne strony
Więcej wyników z forum.gazeta.pl »


Sek w tym, ze Lem nie zdaje sobie z tego, ze wypisuje coraz wiecej bredni.. Bo gdyby zdal sobie sprawe, to wreszcie by zamilkl. Ciekawe, czy to on tak nie moze zyc bez pisania i publikowania, czy tez rodzinka go to tego podpuszcza, czerpiac jedn...
Polonia więcej z tego forum autor: Gość portalu: tow. kapelan 2005-02-01 04:44:02
Dobrze mu (Lemowi) zawsze zyczylem, chcialem wiec, aby odszedl w pelni chwaly i aby nikt mi nie mogl zarzucic, ze sie pod koniec zycia rozmienial na drobne i wypuszczal buble... Jak bym chial zarobic na Lemie, to bym mu kadzil, jak prof. Jarzebsk...
Polonia więcej z tego forum autor: Gość portalu: fmw 2005-02-01 09:04:07
"Lech Keller Ur. 1949. Pracownik naukowy Monash University w Melbourne (Australia); publicysta; autor kilku książek dotyczących programowania, współautor Literature in Times of Crisis (Melbourne, 1997); pracował m.in. jako analityk w Instytuci...
Polonia więcej z tego forum autor: Gość portalu: Wolny 2005-02-01 09:08:39
Gość portalu: fmw napisał(a): > Dobrze mu (Lemowi) zawsze zyczylem, chcialem wiec, aby odszedl > w pelni chwaly i aby nikt mi nie mogl zarzucic, ze sie pod koniec > zycia rozmienial na drobne i wypuszczal buble... > Jak bym ch...
Polonia więcej z tego forum autor: prawdziwystarywiarus 2005-02-01 10:11:50
Kolego! W jego wieku... On juz nie wie, ze sie Lem nazywa. Rozmawia tylko ze swym sekretarzem, ktory mu przynosi WYLACZNIE dobre wiadomosci... Ja nie z tych, co jak ty, kadza moznym w zamian za srebrniki... :(
Polonia więcej z tego forum autor: Gość portalu: fmw 2005-02-01 10:32:51
Gość portalu: fmw napisał(a): > Kolego! W jego wieku... On juz nie wie, ze sie Lem nazywa. > Rozmawia tylko ze swym sekretarzem, ktory mu przynosi > WYLACZNIE dobre wiadomosci... > Ja nie z tych, co jak ty, kadza moznym w zami...
Polonia więcej z tego forum autor: prawdziwystarywiarus 2005-02-01 10:40:35
Widzisz, roznica miedzy nami jest taka, ze ja Lemowi prosto w oczy powiedzialem, iz uwazam, ze zle robi. A ty bys mu kadzil, jak by on ciebie widzial, ale po cichu, pod pseudonimem, to bys mu podlozyl swinie... Jak nie jednemu b,izniemu w swym pa...
Polonia więcej z tego forum autor: Gość portalu: fmw 2005-02-01 10:52:31
Gość portalu: fmw napisał(a): > Widzisz, roznica miedzy nami jest taka, ze ja Lemowi > prosto w oczy powiedzialem, iz uwazam, ze zle robi. > A ty bys mu kadzil, jak by on ciebie widzial, > ale po cichu, pod pseudonimem, to bys...
Polonia więcej z tego forum autor: prawdziwystarywiarus 2005-02-01 11:04:48
Kuby demolowac na pewno nie bede. Nawet baz USA na niej! ;) Zostawie te przyjemnosc zdemolowania bazy Guantanamo dla Kubanczykow! PS: Lem nigdy by nie chcial z toba rozmawiac, bo niby o czym bys z nim gadal? O doopie Maryni?
Polonia więcej z tego forum autor: Gość portalu: fmw 2005-02-01 13:01:06
• Jesteście jednakowoż Judaszem Lema - Gość: tow. kapelan: "Gosc portalu: tow. kapelan napisal(a): forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=44&w=199973...
Polonia więcej z tego forum autor: jeet-yet 2005-08-20 15:03:30
1) Za doktorat z Lema placili mi podatnicy australijscy, a nie Lem, stad moglem sobie pozwolic na napisanie prawdy! 2) Moj adres i telefon jest dobrze zatrzezony, aby takie doopki jak ty nie pomiataly nimi na publicznych forach!
Polonia więcej z tego forum autor: kaganowski 2005-08-21 06:42:13
• Jesteście jednakowoż Judaszem Lema - Gość: tow. kapelan: "Gosc portalu: tow. kapelan napisal(a): forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=44&w=199973...
Polonia więcej z tego forum autor: jeet-yet 2005-08-20 15:05:57
jeet-yet napisał: > • Jesteście jednakowoż Judaszem Lema - Gość: tow. kapelan: > > "Gosc portalu: tow. kapelan napisal(a): >...
Polonia więcej z tego forum autor: jeet-yet 2005-08-20 15:23:56